San Valentín de Cellers Torres recupera l’essència romàntica

13 febrer 2015

A les portes de Sant Valentí, Cellers Torres rellança el seu vi més romàntic amb una imatge renovada, d’inspiració clàssica, que rememora l’essència per la que va ser creat: un vi per compartir. 

Dolç  i sensual, San Valentín va ser obra de Miguel Torres Carbó, tercera generació i impulsor de l’expansió internacional de la companyia, que va concebre un vi aromàtic que pogués servir per acompanyar els pícnics entre vinyes que la família acostumava a fer amb amics. El seu nom no va ser casual, ja que l’autor va decidir regalar-lo a la seva esposa, Margarita Riera, el dia dels enamorats, un 14 de febrer de 1956. I així va ser com va néixer un altre clàssic de la família Torres, que ara recupera la seva romàntica essència retornant als orígens.

El nou San Valentín presenta una imatge ‘retro’ i elegant, inspirada en la primera etiqueta dels anys cinquanta; amb una tipografia clàssica en verd sobre blanc, incorpora una simpàtica il·lustració de dos cupidos amb copes de vi i subtils elements florals en relleu, que reinterpreten les fulles i raïms de l’etiqueta original. Però el que més crida l’atenció és el dors de l’ampolla, on es mostra una fotografia familiar en blanc i negre dels pares de Miguel Torres Carbó, Juan Torres Casals i Josefa Carbó, amb amics, gaudint d’un relaxat pícnic en una vinya un dia de primavera. Una imatge que transmet aquells moments feliços que van servir d’inspiració a l’autor en la concepció d’aquest vi blanc semi-dolç.