Torres, celler oficial de Saborea España a Madrid Fusión 2015

26 gener 2015

Torres intensifica la seva presència al Congreso Internacional de Gastronomía Madrid Fusión y Saborea España, que se celebrarà del 2 al 4 de febrer al Palau Municipal de Congressos. 

El celler participarà de manera activa a l‘espai dedicat a la cuina tradicional espanyola com a celler oficial i a la secció vinícola Enofusión, on realitzarà el seu habitual tast, enguany centrat en els vins de finca Jean Leon. 
Entre les activitats de Saborea España, que organitza Facyre, la Federación de Cocineros y Resposteros de España, i patrocina Torres, destaca la Ruta de la tapa del dimarts, 3 de febrer, on els vins Torres maridaran les tapes que els diferents destins gastronòmics proposaran als participants en aquest singular recorregut per la cuina espanyola. A més, la companyia disposarà de stand propi en aquest espai.